30 januára 2007

29.február

Dnes kolega pri našej ceste po východnom slovensku (Košice->Prešov->Spišská N. Ves->Gelnica->Košice) nadhodil tému, že ako oslavuje človek, ktorý sa narodil 29. februára narodeniny. Skúste sa nad tým zamyslieť. Čo sa týka môjho života, konečne som dostal chuť na programovanie a pracujem na mojej dlho odkladanej stránke http://www.scoclan.net, zaoberajúca sa tutoriálmi na tvorbu máp a módov do rôznych hier. Čo sa týka hier, začal som hrať jednu takú vtipnú detektívnu adventúru Still Life, v ktorej hrajete za agentku FBI Victoriu. Vtipnými dialógmi sa hra snaží zastrieť kruté vraždy ktoré ma na starosti masový vrah, vy sa ho snažíte vypátrať a dostať. Hra je čisto pointNclick štýl, pekná grafika aj hudba.


6 komentárov:

orrim povedal(a)...

Ty sa akoze len cely dne vo vlaku vozis a romyslas nad blbostami. Inac ten clovek oslavuje stale v 60. den v roku.

Unknown povedal(a)...

nie ja nesedim vo vlaku ale v sluzobnom aute :) a co sa tyka toho cloveka, tak 29.februar je len raz za 4 roky ked je prestupny :)

theVlk povedal(a)...

tiez si myslim, ze to ma vypocitane na dni

Unknown povedal(a)...

aha, hned som o nieco mudrejsi, poznate niekoho takeho ?

orrim povedal(a)...

To vazne je 29. februar len za 4 roky??? To som nevedel. vaaaav

Martin povedal(a)...

ano fakt ;) ...moja babka sa vtedy takmer narodila, len nevyslo (28.2):P