05 februára 2007

No time, no picture

Stalo sa to čo sa u mňa stáva často. Nechce sa mi :D. Tento blog chcem udržovať nažive ale musíte si zvyknúť, že písať budem iba keď to na mňa príde. Proste keď bude o čom písať napíšem. Jednoduché nie. Ale budem sa snažiť aby bolo vždy o čom písať, napr. teraz. Videl som film Devil Wears Prada. Čo sa týka komiksu na ktorom "pracujem", tak už som pokročil a kúpil som si Garry's Mod (stál okolo 10 $), a začínam ho oťukávať. Síce je pomenej času, prídem z roboty a som unavený ale ja sa nejako dokopem k všetkému čo chcem docieliť. Konečne niečo stvoriť. Práce na scoclan.net pokračujú celkom dobre, ešte je čo vylepšovať a pridávať do môjho CMS (content managment system) ktorý je mimochodom deravý (bezpečnosť = -1 :D) ale budem sa snažiť ho doladiť do konca. Mimochodom je vo verzii 0.4 zo septembra 2006, doteraz nechápem podľa čoho označujem nové verzie :D. Dnes no picture, snáď nabudúce =D.

1 komentár:

orrim povedal(a)...

Nic netreba robit nasilu.

Leave my mind alone....