08 januára 2007

Zaujímavá hra

Dnes som naďabil na zaujímavú hru, ktorá vraj slúži na cvičenie mozgu, neviem čo je na tom pravdy ale zatiaľ som nahral max. skóre 29 sekúnd (a nejaké drobné), hru môžete nájsť na tejto stránke (kliknite na Jouer, pre štart).

3 komentáre:

theVlk povedal(a)...

ja som mal 25 a potom som si uvedomil, ze nadavam na gulku a dost hlasno, tak som to vypol :D
ale inak, ano, vcelku zaujimava hra

orrim povedal(a)...

Tuto hru som stretol uz davnejsie, a poviem ti toto necvici len mozok, ale aj trpezlivost. U niektorych to aj skusa co vydzi myska letieca k stene (ale ja to nie som nastastie)

Unknown povedal(a)...

:D no mne sa v robote podarilo nahrat 36 sekund, a momentalne to skusam na touchpade ale viac ako 4 sec sa mi nepodarilo nahrat ale touchpadom o stenu hadzat nebudem :D