04 januára 2007

Úvodník

V prvom rade by som Vás chcel privítať na mojom Blogu, rozhodol som sa ho začať písať, pretože mávam veľa nápadov ale veľmi rýchlo ich zabúdam. Keď som mal menej rokov, tak okolo 12 tak po vzore môjho brata som si začal písať denník. Bohužiaľ som s ním skončil, ani neviem čím to bolo, proste som toho písal menej a menej... Až teraz som si spomenul, veď žijem vo svete techniky, internetu (vďaka Bohu za to, alebo ani nie ?), tak si založím Blog, nejakú takú alternatívu na papierový denník, z rozdielom, že na tento bude mať prístup každý kto naňho narazí. No a týmto chcem poďakovať každému kto sem privíta a zanechá aspoň akú takú stopu svojej existencie v mojom svete. Takže prajem každému príjemné čítanie a keďže máme aj nový rok, všetko dobré, hlavne veľa lásky a trochu života do toho umierania :).

2 komentáre:

theVlk povedal(a)...

Paci sa mi tvoj svet :D celkom som si nan zvykol uz aj ja

Unknown povedal(a)...

Tak teraz nechápem ako to myslíš, že si si naň zvykol už aj ty, to si treba zvykať ? Som myslel že kamarát sa berie taký ako je.