07 januára 2007

Nedeľná chvílka galérie

Kto už len môže mať rád nedeľu, ja teda vôbec nie. Mám rád jedine jej doobedie, ale akonáhle sa prenesie do poobedia tak začínam mať taký blbý pocit, nič sa mi nechce, chodím sem tam ako bez duše. Veď zajtra zase do práce, ach ako sa mi nechce, ale treba z niečoho žiť. Dnes večer sa mi ale podarilo niečo vytvoriť v jednom móde pre HL2 s názvom Garry's Mod. Je to taký "sandbox" v ktorom si môžte vytvoriť čo len chcete z modelov hry a využívať jej silné stránky (fyzika, grafika,...).


Príliš tažký DOG


Alyx : "Chceš ma ? ;)"

Tieto obrázky som vymazal ale vďaka Vlkovi som ich získal späť, ešte že som mu ich pred tým poslal :). Inak dnes som narazil na vskutku peknú stránku s názvom SDK-Project. Ktorá sa zaoberá tvorbou módov do HL2 len za pomoci Hammeru, tj. žiadne kódovanie, čisto práca s brushmi a textúrami.

4 komentáre:

theVlk povedal(a)...

mam taky pocit, ze serioznost tvojich blogov konci vtedy, ked ja ku nim nieco napisem :D

Unknown povedal(a)...

haha, zase to tvoje podcenovanie :D ale nie som rad ze sem pise niekto :)

orrim povedal(a)...

lool, ked ces mozem aj ja nieco pisnut :-) ja s tym nemam problem, ked zacnem, tak ma nezastavis :-D

Unknown povedal(a)...

samozrejme, budem len rad ked kazdy bude komentovat co stvorim a spravim :)