10 januára 2007

Saving private Rayan

Dnes som dopozeral (znovu) film Zachráňte vojaka Ryana. Teda riadna divočina to bola, veľa krvi, lietajúcich končatín a črevá kde sa len pozriete. Film je celkovo dosť dobre napísaný aj zrežírovaný (Steven Spielberg), ale povedal by som že viac sa mi páčil seriál Band Of Brothers. No ale späť k filmu, páčila sa mi tam jedna postava, sniper (Jackson), veriaci v Boha, ktorý pri zabíjaní recitoval rôzne pasáže z Biblie. Bojové scény boli dosť kvalitne spracované aj čo sa reality týka (aspoň myslím, nikdy som v boji nebol :P), ale ako som už na začiatku napísal je to doslova krvák, nič pre slabšie nátury. Príkladom môže byť hneď prvá bojová scéna z filmu, kde sa americký Rangers vyloďujú na pláži Omaha. Na záver už len dodám určite si to pozrite ak vás bavia takéto filmy z druhej svetovej vojny.

Žiadne komentáre: