17 januára 2007

Najmänšia stránka na svete

Dnes mi poslal Vlk po ICQ super link. Najprv som ho prezeral len tak zbežne, až som ho chcel vypnúť ale našiel som tam zopár zaujímavých vecí ako napríklad najmenší PacMan alebo mini galéria obrázkov. Chrípka inak už ustupuje, sem tam sa cítim tak divne (hlavne v robote) ale potom keď prídem domov to prejde. Včera som videl veľmi zaujímavú a zábavnú reláciu s názvom Ventil, v ktorom štyria herci majú 9 minút na prípravu zábavnej scénky ktorej tému určujú diváci prítomný v publiku. Pravdu povediac niečo také som u nás ešte nevidel a musím pochváliť STV :). Čo sa týka práce na komikse tak už na ňom spolupracujem s Orrimom a Vlkom, pričom Orrim má na starosti scenár a Vlk post-úpravu v Photoshope, ja sa zaoberám pózovaním v G-Mode.

3 komentáre:

theVlk povedal(a)...

aloha,tu Vlk, neviem co som uz chcel napisat,lebo kym sa to nacitalo,somaj zabudol. ALe som rad ze sa zucastnujem projektu Komix :P

orrim povedal(a)...

ten packman je super, skoda ze ma len jedno kolo, v podstate. / ale hlavne ze ma opera zoom :-)//

PS: ja len ze som orrim s malym o, lepsie to tak vyzera ;-)

Unknown povedal(a)...

ok nabuduce sa polepsim :P