15 januára 2007

Chrípka

Neznášam chorobu, ako malí som ju sem tam aj mal rád keď som mohol marodiť doma a vylihovať pred telkou, lenže teraz je to iné. Pracovať s horúčkami a tak nie je žiaden med lízať a preto sa teším na 15:30 kedy mi padla a ja sa môžem vydať domov a lahnúť si. Síce len tak bezvládne ležať nedokážem, takže pozerám filmy a môžem len odporúčať film o policajtovi s "opicou" (Bruce Willis) ktorý ma odviesť väzňa 16 blokov od policajnej stanice na súd, kde má svedčiť proti skorumpovaným policajtom.


Druhým filmom je Maximálny limit, hraje Al Pacino, celkom slušný film z prostredia tipovacej spoločnosti, ktorá radí svojim klientom na koho vsadiť.

4 komentáre:

Johny povedal(a)...

16 blokov som videl a musím potvrdiť, že je to naozaj skvelý film.

Unknown povedal(a)...

podla mna vsetky akcnaky s Brucom su skvele :)

theVlk povedal(a)...

vsetky su dobre to ano, ale aj tak
Die Hard I-III su naj :P

Anonymný povedal(a)...

16 blokov som este nevidel, ale rad si pozriem. rad by som si pozrel starsi film s b.willisom, ktory som vtej dobe ked vysiel nestihol pozriet - 12 opic