04 januára 2007

Niečo veľmi málo o HL2

Určite každý z Vás minimálne počul o Gordonovi Freemanovi z hry Half-Life(2) (teda nie že by nebol aj v Half-Life(1) ale momentálne rozprávam o "dvojke).


Sympatický vedec, ktorý sa snaží zachrániť ľudstvo pred mimozemskou rasou Combine (viac o príbehu sa dozviete na stránke o príbehu ktorú preložil Firestoneov team). Výborný príbeh, ktorý autori hry zapracovali do svojho Source "enginu", vďaka ktorému sme si mohli doslova užiť putovanie vysloboditeľa, ako ho nazývajú vojaci z odboja proti Combine. Source engine, ktorý nielenže vyzerá vskutku dobre, ale dokonca v sebe má naprogramovanú fyziku jednotlivých objektov (pripadám si ako keby som nosil drevo do lesa, keď tu píšem o staršej hre - dátum vydania bol 16. novembra 2004). No aby som veľa nepísal (hehe, ironické veď ja ani veľa nepíšem :D) tak si dajme na koniec ešte pár pekných obrázkov.



Teda poviem vám, hľadať pekné obrázky na túto hru je "Pain in the Ass", takže vám už len odporúčam zahrať si to, a taktiež nezabudnite na Half-Life2 : Episode 1, ktorá si myslím že bola ešte lepšia, škoda že taká krátka.

2 komentáre:

theVlk povedal(a)...

Teda, si rychly :D a ja sa citim ako kopirka *prenasleduje Ta*
Vcelku zaujimavy suhrn inforamcii :)
paci sa mi oslovenie "sympaticky vedec"

Unknown povedal(a)...

Ďakujem Ti. No mne sa zdá sympatický, ako aj možno jeho budúca žena, teda hovorím o Alyx, ktorá je viac ako sympatická, proste žena môjho života :D (minimálne toho virtuálneho :D).