25 októbra 2012

Tatry T-Systems TB - 2012 - Popradské pleso

Doteraz som bol nepoznačený duchom Tatier. To čo som ale videl túto sobotu (boli sme v Štrbe v rámci TeamBuildingu MF1 + MF2) ma poznačilo. Myslím, že na celý život (už ma to tam ťahá zasa, a to neprebehol ani týždeň). V sobotu ráno sme sa poniektorý (po ťažkom piatku :D) vybrali na prieskum Štrby. Samozrejme som si nezabudol obliecť svoju teplú vetrovku :) a to aj napriek tomu, že slniečko nás hrialo statočne (predsa sme boli v tatrách). Najviac nás asi prekvapila tá rodinná atmosféra. Napr. : keď sme prechádzali popri "chatovej štvrti" tak nám všetci z prechádzajúcich áut kývali.
Po výdatnom obede sme sa vydali do Štrbského plesa /zubačkou/. Hore nás privítali trhy ako na jarmoku a predajcovia ponúkali výrobky rôzneho druhu. Po pár sto metroch sme sa dostali k začiatku našej cesty kde sme začali stúpať smerom k Popradskému plesu.
Počas cesty sa naskytli výhľady na ktoré sa len tak nezabúda a fotky sú len vizuálnym sprostredkovaním. Pre dokonalý zážitok to treba vidieť naživo, nasať tú atmosféru nebezpečenstva, majestátnosti a vlastnej pokory.
Na záver chcem poďakovať všetkým zúčastneným aj nezúčastneným, a hlavne Tomášovi "Dunymu" Dunajskému za vybratie tejto túry.

Žiadne komentáre: