19 decembra 2009

Avatar


Po prvom zhliadnutí traileru som hneď vedel že na to musím ísť do kina, aj keď som už hneď vedel ako to asi skončí. Nevadí, aj tak som išiel (bol som už 2x :) a také zimomriavky som nemal hádam z čias Pána Prsteňov. Excelentné vizuálne dielo, svet do ktorého sa ponoríte a už sa z neho nechcete vynoriť do reálneho sveta medzi betónovú džungľu mesta. Po zhliadnutí som pocítil niečo ako chuť dostať sa do toho sveta, presne ako som to robil keď som bol ešte mladý (resp. dieťa :). Režisér James Cameron začal rozmýšľať o tomto filme už v roku 1994, našťastie mu to trvalo tak dlho a v dnešnej evolúcii filmového priemyslu a CG natočil vskutku niečo impozantné k čomu sa budem vracať veľmi rád a určite bude tento film v mojej filmotéke, a určite to bude bluray 3D verzii.

Žiadne komentáre: